Clubs de Lectura
La Biblioteca Municipal Pompeu Fabra ofereix una sèrie d’activitats de periodicitat regular, destinades a comentar literatura en diferents formats i idiomes. Podeu inscriure-us a través del següent formulari.
Per tal de mantenir actualitzades les llistes d’inscripció, us informem de que per a la següent temporada que s’iniciarà a l’octubre, 3 faltes seguides d’assistència a les sessions implicaran una anul·lació automàtica de la reserva de la plaça i aquesta podrà ser ocupada per altra usuari/a
Actualment existeixen els següents:
Temps de Cireres. Lectures de novel·la, es fa els últims dijous de cada mes a partir de les 19.00h. Dinamitza el Club: Sílvia Llorente
 |
LitLove. Lectures en anglès, es fa els últims divendres de cada mes a partir de les 19.00h. Es fa online.
Dinamitza el Club: Dolores Corpàs |
L’Ocell del temps. És el club del còmic. Es fa els segons dimarts de cada mes a les 19.15h. Es fa online.
Dinamitza el Club Cristina Plaza |
Llegir el Teatre. Espai dramatúrgic. Es fa els darrers dimecres de cada mes a partir de les 19.15h. Dinamitza el Club Empar Riera.
 |
Club de lectura conscient i mindfulness. Activitat virtual dirigida per Montse Bordàs i portada a terme els segons dijous de cada mes de manera virtual de 18 a 20h.

|
Vins a l’òpera? Els primers dimecres bimensualment a les 18.30h. Albert Galceran, expert en òpera, gràcies a la col·laboració del Liceu, ens oferirà els secrets que amaga aquest art. Les explicacions s’acompanyaran amb el tast d’una copa de vi DO català.

|
Club de lectura Only Online, els tercers dimecres de cada mes, a partir de les 19h. Les sessions es realitzaran a través de la plataforma de Vídeo conferències Zoom.
|
Grans Lectors. Tots els dimecres a partir de les 16:30h. les lectures en veu alta a la biblioteca. A càrrec de Toni Pérez.

|
CLUBS DE LECTURA INFANTILS
|
Petits Devorallibres (infantil). Els tercers dijous de cada mes a partir de les 18:00 h. Recomanat per infants d’entre 6 a 8 anys. A càrrec d’Inés Sentañes.

|
Club de Lectura Intrèpids lectors (infantil). Els segons dilluns de cada mes, a partir de les 18:00 h. A càrrec d’Inés Sentañes.

|